Формування соціальної відповідальності вітчизняних підприємств у контексті висвітлення прозорості їх функціонування

Oleh Mykolayovych Hordunovskyy

Анотація


Вступ. У статті розглянуто основні питання щодо формування соціальної відповідальності підприємств в Україні. Досліджено індекс прозорості українських компаній у динаміці, за звітний рік та здійснено їх секторіальний аналіз. Окреслено шляхи вдосконалення соціальної відповідальності вітчизняних українських компаній у контексті формування прозорості їх функціонування.
Мета. Метою цієї статті є дослідження індексу прозорості вітчизняних підприємств, а також напрацювання рекомендацій щодо зростання рівня їх соціальної відповідальності.
Методи. Методами дослідження є загальнонаукові методи аналізу і синтезу, використані для розуміння ролі і значення соціальної відповідальності, економіко-статистичні методи для аналізу індексу прозорості українських компаній, системний підхід для обґрунтування напрямів розвитку соціальної відповідальності вітчизняних компаній в Україні.
Результати. Визначено основні напрямки і наслідки впливу збільшення ролі соціальної відповідальності для вітчизняних українських компаній, обґрунтовано перспективи для впровадження обов’язкової нефінансової звітності підприємств для зростання ролі соціальної відповідальності і ролі корпоративного управління.

Ключові слова


соціальна відповідальність; розкриття інформація; прозорість інформації

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)