Управління потенціалом маркетингової діяльності аграрних підприємств
Анотація
Вступ. На сьогоднішніи день система формування маркетингу в діяльності аграрних підприємствах поки що не набула належного значення, що викликано низкою факто-рів внутрішнього та зовнішнього середовища. Аграрні підприємства свою головну роль більшою мірою вбачають у можливостях ефективного виробництва і не приділя-ють достатньої уваги можливостям результативного функціонування на засадах осно-вного принципу теорії маркетингу – поєднанні товарної , цінової , комунікаціи ної та збутової політик як єдиної цілісної системи.
Метою статті є опрацювання теоретичних положень щодо необхідності та можливос-ті формування потенціалу розвитку маркетингової діяльності в аграрних підприємст-вах.
Результати. Маркетингове забезпечення діяльності підприємств − це системне ви-користання маркетингових методів та інструментів, основними з яких є аналіз марке-тингових можливостеи , маркетингові дослідження, сегментація, вибір цільових рин-ків, розробка стратегіи та програм, контроль за організацією, здіи сненням та регулю-ванням маркетингових заходів. Визначені цілі та характерні риси завдання моделю-вання розвитку, тобто специфіка об'єкта моделювання, дозволяють в першому набли-женні окреслити поле обмежень щодо такого моделювання, які є критеріями при по-будові самої моделі. Реалізація маркетингової концепції потенціалу розвитку підпри-ємства здіи снюється за допомогою різних інструментів маркетингу (маркетингове дослідження, планування, сегментація ринку, комплекс маркетингу, контроль).
Висновки. Потенціал розвитку маркетингової діяльності відповідає спроможності аг-рарного підприємства використовувати маркетинговии інструментаріи у свої х вироб-ничіи , збутовіи , організаціи ніи та управлінськіи підсистемах через запровадження ін-струментів маркетингового забезпечення для моделювання комплексної стратегії управління підприємством, яка базуватиметься на первинних принципах маркетинго-вого комплексу.
Метою статті є опрацювання теоретичних положень щодо необхідності та можливос-ті формування потенціалу розвитку маркетингової діяльності в аграрних підприємст-вах.
Результати. Маркетингове забезпечення діяльності підприємств − це системне ви-користання маркетингових методів та інструментів, основними з яких є аналіз марке-тингових можливостеи , маркетингові дослідження, сегментація, вибір цільових рин-ків, розробка стратегіи та програм, контроль за організацією, здіи сненням та регулю-ванням маркетингових заходів. Визначені цілі та характерні риси завдання моделю-вання розвитку, тобто специфіка об'єкта моделювання, дозволяють в першому набли-женні окреслити поле обмежень щодо такого моделювання, які є критеріями при по-будові самої моделі. Реалізація маркетингової концепції потенціалу розвитку підпри-ємства здіи снюється за допомогою різних інструментів маркетингу (маркетингове дослідження, планування, сегментація ринку, комплекс маркетингу, контроль).
Висновки. Потенціал розвитку маркетингової діяльності відповідає спроможності аг-рарного підприємства використовувати маркетинговии інструментаріи у свої х вироб-ничіи , збутовіи , організаціи ніи та управлінськіи підсистемах через запровадження ін-струментів маркетингового забезпечення для моделювання комплексної стратегії управління підприємством, яка базуватиметься на первинних принципах маркетинго-вого комплексу.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.
Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"
ISSN 2518-1742 (Online)
ISSN 2415-8453 (Print)