Маркетингово-логістичний інструментарій управління конкурентоспроможністю інтегрованих агропромислових підприємств

Anatolіi Fedorovich Gac'ko

Анотація


Вступ. За сучасних умов функціонування агропромислового ринку, а також враховуючи загальну економічну й політичну ситуацію в країні, особливо гостро постають питання підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, як у межах національного, так і на зовнішніх ринків. На нашу думку, в першу чергу, це стосується саме підприємств-виробників сільськогосподарської продукції як важливих учасників отриманого валового національного продукту держави.

Мета. Ключовими категоріями для проведення даного дослідження є конкурентоспроможність підприємства й продукції, конкурентні переваги, а також маркетингова й логістична діяльність.

Висновки. Конкурентну перевагу не можна ототожнювати з потенційними можливостями підприємства. На відміну від можливостей, − це факт, що фіксується в результаті реальних переваг покупців. Саме тому в практиці бізнесу конкурентні переваги є головною метою й результатом господарської діяльності. Всі стратегії створення конкурентних переваг мають суттєві відмінні особливості, що дозволяє зробити висновок про те, що підприємство повинне для себе досить чітко визначати, яку стратегію воно збирається реалізовувати, і ні в якому разі не змішувати ці стратегії. У той же час слід зазначити, що є певний зв'язок між цими стратегіями і це також слід враховувати при створенні конкурентних переваг.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)