Концептуальні засади розвитку бенчмаркінгу на підприємствах аграрної сфери України
Анотація
Наукову статтю присвячено узагальненню наукових поглядів вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сучасних концепцій бенчмаркінгу з подальшим застосуванням при оцінці конкурентоспроможності вітчизняних аграрних підприємств. Автор розкриває сутність категорії «аграрний бенчмаркінг», та визначає принципи та методи його реалізації на вітчизняних аграрних підприємствах в контексті стратегічного управління. Поглиблення глобалізаційних процесів, розширення ринків збуту товарів та сільськогосподарської продукції зростання рівня конкуренції між виробниками сільськогосподарської продукції; актуалізація та активне впровадження інноваційних способів ведення сільського господарства, використання яких стає важливою складовою забезпечення конкуренції аграрних підприємств та їх ефективного функціонування визначено в статті як базові передумови, що сприяють активному використанню бенчмаркінгу у розвитку аграрних підприємств в сучасних умовах господарювання.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.
Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"
ISSN 2518-1742 (Online)
ISSN 2415-8453 (Print)