Технології Big Data в інноваційному маркетингу
Анотація
Вступ. У сучасному суспільстві інформація та наукові знання є вирішальними факторами розвитку. Новітні інформаційні технології відкривають кардинально нові можливості та способи обробки інформаційних масивів, зокрема у суспільній, економічній та політичній сферах. Інформаційні технології Big Data змінюють підходи до аналізу інформації та способи прийняття рішень. Цей тренд впливає на соціум та політику у міжнародних масштабах.
Мета. Метою дослідження є вивчення можливостей застосування новітніх технологій Big Data та Data Mining для аналізу великих інформаційних масивів з віртуальних мереж з метою прихованого психологічного впливу на процес прийняття рішень цільовою аудиторією
Метод. При проведенні досліджень використано аналітичний та порівняльний методи, контент-аналіз, методи інтелектуального аналізу текстів, асоціативні правила, графічний метод, комп’ютерне моделювання
Результати. У статті проведено дослідження можливостей застосування новітніх технологій Big Data для обробки даних у сфері маркетингу та суспільних комунікацій. Розглянуто нові методики консолідації та аналізу великих масивів інформації з всесвітньої мережі Інтернет для формування індивідуальних профілів користувачів віртуальних мереж з метою вивчення поведінки спільнот та прихованого впливу на прийняття несвідомих рішень цільовою аудиторію. Проаналізовано особливості використання моделей Data Mining у політичному маркетингу, а саме: систем штучного інтелекту розпізнавання образів та інтелектуального аналізу текстів. Проведено дослідження ефективності застосування технологій Big Data, використаних у 2016 році для проведення агітаційної digital-кампанії претендента на пост Президента США Дональда Трампа. Виконано контент-аналіз 1869 його останніх передвиборчих повідомлень, які він надіслав своєму електорату через соціальну мережу мікроблогів Twitter. Виявлено основні асоціативні правила у текстах передвиборчих меседжів Трампа та основне гасло, за допомогою якого він «продав» себе Америці. Побудовано модель Data Mining, яку надалі можна використати для аналізу великих масивів неструктурованих текстів та прийняття ефективних маркетингових рішень, зокрема у сфері проведення рекламних та агітаційних кампаній.
Мета. Метою дослідження є вивчення можливостей застосування новітніх технологій Big Data та Data Mining для аналізу великих інформаційних масивів з віртуальних мереж з метою прихованого психологічного впливу на процес прийняття рішень цільовою аудиторією
Метод. При проведенні досліджень використано аналітичний та порівняльний методи, контент-аналіз, методи інтелектуального аналізу текстів, асоціативні правила, графічний метод, комп’ютерне моделювання
Результати. У статті проведено дослідження можливостей застосування новітніх технологій Big Data для обробки даних у сфері маркетингу та суспільних комунікацій. Розглянуто нові методики консолідації та аналізу великих масивів інформації з всесвітньої мережі Інтернет для формування індивідуальних профілів користувачів віртуальних мереж з метою вивчення поведінки спільнот та прихованого впливу на прийняття несвідомих рішень цільовою аудиторію. Проаналізовано особливості використання моделей Data Mining у політичному маркетингу, а саме: систем штучного інтелекту розпізнавання образів та інтелектуального аналізу текстів. Проведено дослідження ефективності застосування технологій Big Data, використаних у 2016 році для проведення агітаційної digital-кампанії претендента на пост Президента США Дональда Трампа. Виконано контент-аналіз 1869 його останніх передвиборчих повідомлень, які він надіслав своєму електорату через соціальну мережу мікроблогів Twitter. Виявлено основні асоціативні правила у текстах передвиборчих меседжів Трампа та основне гасло, за допомогою якого він «продав» себе Америці. Побудовано модель Data Mining, яку надалі можна використати для аналізу великих масивів неструктурованих текстів та прийняття ефективних маркетингових рішень, зокрема у сфері проведення рекламних та агітаційних кампаній.
Ключові слова
Big Data; політичний маркетинг; сервітивне суспільство; мікротаргетинг; інтелектуальний аналіз; контент-аналіз; асоціативні правила
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.
Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"
ISSN 2518-1742 (Online)
ISSN 2415-8453 (Print)