Оцінка якісних параметрів надавачів послуг міського громадського транспорту Тернополя: результати емпіричного дослідження
Анотація
У статті наведено результати ініційованого автором дослідження рівня якості послуг міського громадського транспорту міста Тернополя. Досліджено ставлення містян до таких параметрів якості послуг, як достатність транспортних засобів на маршрутах, технічна справність, безпека, ввічливість персоналу, облаштованість для перевезення людей з особливими потребами та інших. Крім того, проаналізовано ставлення респондентів до питання екологічності послуг міського громадського транспорту. Виявлено низку проблем та запропоновано напрями їх вирішення. Запропоновано модель поведінки споживача послуг міського громадського транспорту.
Ключові слова
надавачі послуг міського громадського транспорту; маркетинг; якість; послуга
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.
Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"
ISSN 2518-1742 (Online)
ISSN 2415-8453 (Print)