Корпоративна соціальна відповідальність в контексті стійкого розвитку підприємств харчової промисловості

Yaroslav Yaroslavovich Pushak

Анотація


Вступ. Корпоративна соціальна відповідальність уособлює одну з ключових компонент стратегії розвитку сучасного вітчизняного підприємства. В цьому контексті охорона навколишнього середовища, безпека персоналу підприємств, сприяння росту економічної стійкості регіонів їх присутності, реалізація соціальних проектів є пріоритетними напрямками розвитку суб’єктів господарювання. Завдяки високому рівню розвитку корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) підприємства набувають цілого ряду переваг та займають важливе місце в житті суспільства. З метою забезпечення сталого розвитку, провідні підприємства орієнтуються на сучасний досвід і міжнародні стандарти, а також здійснюють свій внесок в досягнення цілей сталого розвитку, прийнятих Генеральною Асамблеєю ООН у 2015 році.
Метою статті є дослідження ефективного впровадження та використання принципів КСВ бізнесу в контексті стійкого розвитку підприємств та основних сучасних тенденцій її розвитку.
Результати. Розглянуто чинники, що зумовлюють необхідність розвитку соціальної корпоративної відповідальності підприємств харчової промисловості. Досліджено актуальні показники розвитку корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) підприємств, міжнародні стандарти та ініціативи в сфері КСВ. Проаналізовано досвід провідних компаній світу в реалізації стратегії КСВ на основі міжнародних рейтингових оці-нок та їх вплив на розвиток КСВ підприємств харчової промисловості.
Висновки. Впровадження на законодавчому рівні обов’язкового формування та подання нефінансових звітів є важливим кроком наближення України до європейських стандартів ведення бізнесу. Підприємствам харчової промисловості слід продовжувати роботу над підвищенням їх активності у розвитку власної політики соціальної відповідальності, приділяти більшу увагу реалізації відповідальності щодо нефінансових вимог, екологічних програм і підприємницької етики. Впровадження і застосування нової модульної структури стандартів GRI є формою нефінансової звітності на найближчі роки, підготовка якої сигналізує суспільству про те, що компанія дотримується європейських стандартів ведення бізнесу та дбає про свою репутацію, підвищуючи таким чином інвестиційну привабливість.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)