Менеджмент якості продукції харчової галузі як фактор підвищення конкурентоспроможності

Volodimir Mikolaiovich Orel

Анотація


Вступ. Впровадження системи менеджменту якості дає підприємству безліч переваг: від стійкого довіри споживачів до підвищення економічної ефективності організації в цілому. Система менеджменту якості дозволяє оптимізувати діяльність підприємства, націлюючи його діяльність на виробництво продукції, що максимально відповідає очікуванням споживачів.
Метою статті є розвиток та дослідження теоретичних положень, а також розробка методичних і практичних рекомендацій щодо формування системи менеджменту на підприємствах харчової промисловості задля підвищення конкурентоспроможності.
Результати. Вирішення завдання здійснюється в результаті підвищення ефективності виробництва, прискорення науково технічного прогресу, зростання продуктивності праці, підвищення конкурентоспроможності на основі застосування у виробничій діяльності сучасних систем менеджменту якості.
Висновки. Підвищення якості управління на підприємствах та впровадження систем менеджменту якості призводить як до зростання ефективності роботи підприємств, зниження витрат і зростання продуктивності праці, так і до стабільного випуску якісної, конкурентоспроможної продукції. Необхідно створювати передумови для того, щоб бізнес міг інвестувати в розвиток інструментів, які, в кінцевому підсумку, підвищують якість в інтересах споживача, суспільства і самого бізнесу.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)