Оптимізація бізнес-процесів на підприємстві в умовах кризи
Анотація
Вступ. У статті розглянуто питання виживання і розвитку компаній в умовах кризи. Одним із ефективних та доступних способів утримати та посилити позиції підприємства на ринку є оптимізація бізнес-процесів як на рівні галузевих стратегій створення цінності продукції або послуг, так і на рівні ключових внутрішніх бізнес-процесів. Cучасні кризи демонструють більш непередбачуваний характер та потребують інших методів оптимізації бізнес-процесів, у той час, як вітчизняні менеджери роблять фатальні помилки в цьому напрямку.
Мета статті – визначення ефективної в сучасних ринкових умовах технології оптимізації бізнес-процесів в умовах кризи.
Результати. Оптимізація бізнес-процесів у сучасних ринкових умовах та в кризовій ситуації повинна бути реалізована в декілька етапів: попередній аналіз чинної бізнес-моделі підприємства та кожної частини окремого бізнес-процесу з виявленням недоліків; виокремлення ключових бізнес-процесів в умовах кризи; розробка оптимізації бізнес-процесів за напрямами: зниження витрат, стимулювання продажів, оптимізації грошових потоків, роботи з дебіторської та кредиторською заборгованістю; контроль за виконанням усіх частин вже оптимізованих бізнес-процесів; використання експрес-методу за умови необхідності оперативних результатів.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.
Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"
ISSN 2518-1742 (Online)
ISSN 2415-8453 (Print)